FOOD EXPO 2019: Αυξημένη προσέλευση ποιοτικών επισκεπτών

FOOD EXPO 2019: Αυξημένη προσέλευση ποιοτικών επισκεπτών
3dpro.gr

Η προσέλευση χιλιάδων Ελλήνων και ξένων decision makers από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά των Τροφίμων & Ποτών και τις τρείς ημέρες λειτουργίας της επιβεβαίωσε τον τίτλο της ως το κορυφαίο εμπορικό φόρουμ τους κλάδου στη Ν.Α. Ευρώπη

Η 6η FOOD EXPO κατά τις τρεις ημέρες της λειτουργίας της επιβεβαίωσε τον τίτλο της ως το σημαντικότερο εμπορικό φόρουμ και το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός για τα τρόφιμα και ποτά στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η προσέλευση 70.000 ποιοτικών επαγγελματιών από 28.000 επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης που αναζητούσαν νέα προϊόντα για να αναβαθμίσουν την επιχείρηση τους και που ήρθαν αποφασισμένοι να κλείσουν νέες εμπορικές ευκαιρίες και συμφωνίες, ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Η παρουσία δε, 900 hosted buyers από 83 διαφορετικές χώρες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι πραγματοποίησαν 17.500 b2b meetings με τους εκθέτες, διαμόρφωσε ακόμα πιο κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων που συμμετείχαν ως εκθέτες. Οι περισσότεροι εκθέτες, έχοντας ήδη στους φακέλους τους τις πρώτες συμφωνίες τόσο με τους διεθνείς αγοραστές όσο και με πλήθος από Έλληνες επιχειρηματίες, προσβλέπουν σε επίτευξη ακόμα περισσότερων και καλύτερων deals τους επόμενους μήνες που θα ακολουθήσουν. Όπως φαίνεται άλλωστε από τις πρώτες τους δηλώσεις λίγο μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης, είναι σίγουροι ότι οι επόμενοι έξι μήνες για τις επιχειρήσεις τους θα είναι ιδιαίτερα παραγωγικοί και κερδοφόροι. Σε αυτό συνέβαλλε το γεγονός ότι το επισκεπτικό κοινό ήταν πραγματικά οι decision makers της αγοράς, δηλαδή πολύ στοχευμένο αφού αποτελούνταν από ιδιοκτήτες, sales managers, export & import managers και γενικά σημαντικά στελέχη των επιχειρήσεων, οι οποίοι ήρθαν στην έκθεση γνωρίζοντας τις ανάγκες τους και αποφασισμένοι να πραγματοποιήσουν αγορές και σημαντικές εμπορικές συμφωνίες.

1.300 Έλληνες και ξένοι εκθέτες επιβεβαιώνουν την δυναμική της έκθεσης διεθνώς

Την μεγάλη της δυναμική ως το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός στην Ν.Α Ευρώπη, που προβάλλει και αναδεικνύει τα προϊόντα της Ελλάδας αλλά και της Μεσογείου, επιβεβαίωσε η συμμετοχή 1.050 Ελλήνων και 250 ξένων εκθετών από 33 χώρες από όλο τον κόσμο. Οι ξένοι εκθέτες συμμετείχαν είτε ενταγμένοι σε εντυπωσιακά εθνικά pavilions, είτε ως ανεξάρτητες συμμετοχές, με αυτόνομα περίπτερα. Τέλος, οι επαγγελματίες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά 10 σημαντικές παραγωγικές και εξαγωγικές εταιρείες του κλάδου της τροφίμων και ποτών του Λιβάνου, που ήταν τιμώμενη χώρα.

3.500 σημαντικοί διεθνείς αγοραστές έδωσαν το “παρών” στην έκθεση

Η FOOD EXPO 2019 προσελκύοντας 3.500 διεθνείς αγοραστές από 83 χώρες, αγορές-στόχους για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά- έδωσε μία σημαντική διέξοδο στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων, και αποτέλεσε το «όχημα» για ακόμα μία χρονιά για να διαδοθεί στα πέρατα του κόσμου η ποιοτική υπεροχή των ελληνικών Τροφίμων & Ποτών αλλά και να δημιουργηθούν συνέργειες και να ανοίξουν εμπορικοί δρόμοι με αναπτυσσόμενες διεθνείς αγορές. Με τον έντονο λοιπόν διεθνή της χαρακτήρα η έκθεση έδωσε την δυνατότητα όχι μόνο σε μεγάλες αλλά και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να έρθουν σε άμεση επαφή με σημαντικούς key buyers από το εξωτερικό και να συνομιλήσουν μαζί τους και να προβούν σε απευθείας εμπορικές συμφωνίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διεθνείς αυτοί αγοραστές που επισκέφτηκαν την έκθεση ήταν decision makers και σημαντικά στελέχη στις επιχειρήσεις τους.

Ο Λίβανος τιμώμενη χώρα στη FOOD EXPO 2019

Τον πλούτο των τροφίμων και ποτών του Λίβανου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά οι επισκέπτες της FOOD EXPO, στο εθνικό της pavilion, στο οποίο πρόκειται συμμετείχαν 10 σημαντικές επιχειρήσεις της συγκεκριμένης χώρας. Ως τιμώμενη χώρα o Λίβανος και τα προϊόντα του πρόκειται βρέθηκαν στο επίκεντρο της έκθεσης FOOD EXPO, έτσι ώστε οι Έλληνες και ξένοι επαγγελματίες από τους κλάδους του χονδρεμπορίου, των διανομών, της οργανωμένης λιανικής, της εστίασης και των ξενοδοχείων, που επισκέφτηκαν την έκθεση είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν μεγάλη γκάμα προϊόντων της συγκεκριμένης χώρας, να συνομιλήσουν με τις εταιρείες που συμμετείχαν και πέρα από το να εξερευνήσουν τις προοπτικές μίας εμπορικής συνεργασίας, να προβούν και στο κλείσιμο εμπορικών συμφωνιών, που θα συμβάλλουν ώστε να κάνουν την επιχείρηση τους ανταγωνιστική.

Σημαντικός αριθμός συμφωνιών

Επίσης, πολύ σημαντικά και εντυπωσιακά είναι και τα ποσοστά όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα της επίσκεψης τους. Σε ποσοστό 33% δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες ενώ το υψηλό ποσοστό του 88% δήλωσαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες μαζί τους τους επόμενους 6 μήνες.

H έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη γνωστή εταιρεία ερευνών ALCO σε δείγμα 600 Ελλήνων επισκεπτών, decision makers στο σύνολό τους, οι οποίοι είτε είχαν, είτε σκόπευαν να ανοίξουν νέα επιχείρηση σχετική με τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών. Διεξήχθη κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης, με τη μορφή προσωπικών συνεντεύξεων, ενώ οι Έλληνες επαγγελματίες που συμμετείχαν προέρχονταν από ολόκληρη τη χώρα (Αττική και Βόρεια, Νότια Κεντρική & Νησιωτική Ελλάδα).

Ικανοποιημένοι οι Hosted Buyers από την ποιότητα της έκθεσης

Οι διεθνείς αγοραστές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας, μίλησαν με ενθουσιασμό για την εμπειρία τους από την 6η FOOD EXPO, δηλώνοντας εντυπωσιασμένοι από το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης, από την εξαιρετική ποιότητα των ελληνικών Τροφίμων και Ποτών αλλά και από το πλήθος των ποιοτικών ραντεβού που πραγματοποίησαν και τις σημαντικές εμπορικές συμφωνίες που έκλεισαν. H έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη γνωστή εταιρεία ερευνών ALCO σε δείγμα 150 Hosted buyers και τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά και επιβεβαιώνουν την φήμη της ως μία πραγματικά διεθνής έκθεση.

Συγκεκριμένα, το 96% των hosted buyers δήλωσαν ότι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την επίσκεψη τους ενώ το 97% εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφτεί την έκθεση και το 2020.

Επίσης, πολύ σημαντικά και εντυπωσιακά είναι και τα ποσοστά όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα της επίσκεψης τους. Σε ποσοστό 23% δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες ενώ το υψηλό ποσοστό του 93% δήλωσαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες μαζί τους τους επόμενους 6 μήνες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 900 hosted buyers του προγράμματος είχαν επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια, αποτελούν τους decision makers – ιδιοκτήτες, general managers, import managersπ- και προήλθαν από 83 μεγάλες αγορές- στόχους από ολόκληρο τον κόσμο όπως Hνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, Λίβανος, αλλά και από χώρες της Ευρώπης όπως: Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.ά

Το success story της FOOD EXPO 2019 αντανακλά την δυναμική του κλάδου των τροφίμων και των ποτών αλλά και το γεγονός ότι οι παραγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Έτσι λοιπόν η έκθεση αποτελεί το καταλληλότερο και ένα από τα πιο σημαντικό «οχήματα» για την ανάπτυξη και τόνωση του συγκεκριμένου κλάδου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα