Στα 43,3 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τo 2016 οι πωλήσεις της Beiersdorf Ηellas, οριακά αυξημένες (+0,4%) σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία η οποία το 2018 συμπληρώνει 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα είναι γνωστότερη στον ελληνικό κοινό από την ναυαρχίδα της, την Nivea όμως στο χαρτοφυλάκιο της βρίσκονται και άλλα ισχυρά επώνυμα προϊόντα όπως το Liposan, Hasnaplast, DUO και το ελληνικό σήμα Λέοντος.

Σε δημοσιογραφική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη ο Θεόδωρος Πουλόπουλος Country Manager της Beiersdorf Hellas, η εταιρία σήμερα διαθέτει οκτώ Νο.1 θέσεις στην αγορά, μεταξύ των οποίων στις κατηγορίες body, στο men, στα επιθέματα (hansaplast) και στις all purpose κρέμες.

Σχετικά με τις προβλέψεις της εταιρίας για το 2017, ο κ. Πουλόπουλος σημείωσε ότι "στο εννεάμηνο βρισκόμαστε μέσα στο πλάνο, είμαστε πολύ κοντά στα περσινά αποτελέσματα, όταν η αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε καταγράφει πτώση της τάξεως του 4 με 4,5%".

ADVERTISING

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρία για το 2016, κατάφερε να πετύχει την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη διατήρηση της κερδοφορίας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη μάρκα NIVEA με νέα λανσαρίσματα όπως η σειρά NIVEA Face Cream Care & Q10 Plus C, στην κατηγορία BODY τα NIVEA Oil in Lotions, στην κατηγορία του αντηλιακού το NIVEA SUN Clothing Protection, η σειρά DEO Protect & Care και από την κατηγορία MEN τα NIVEA Cream και After Shave 2in1.