Μια αρκετά μεγάλη περιοδεία με τη νέα της εμφάνιση, πραγματοποίησε η γερμανική Lufthansa, με ένα Boeing 747-8 και ένα Airbus A321 να είναι «ντυμένα» με την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Τα αεροσκάφη πέταξαν σε δέκα γερμανικά αεροδρόμια, καθώς και στα διεθνή αεροδρόμια Μαλπένσα του Μιλάνο και Σαρλ Ντε Γκωλ του Παρισιού.

Πριν από 100 χρόνια, ο γραφίστας και αρχιτέκτονας Otto Firle σχεδίασε το γνωστό σε όλους εμπορικό σήμα της Lufthansa: τον γερανό – σύμβολο της εμπειρίας, της προοδευτικότητας και της ποιότητας. Το λογότυπο της Lufthansa έχει καταστεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως και σήμερα αντιπροσωπεύει την πρώτη και μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων. Γιορτάζοντας αυτή την επέτειο, η Lufthansa είναι υπερήφανη όχι μόνο για την ιστορία της, αλλά κυρίως για τα μελλοντικά της σχέδια – τα γενέθλια του διάσημου γερανού της αποτέλεσαν την τέλεια ευκαιρία για την ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.

Inline Image

Το Boeing 747-8 (με αριθμό νηολογίου: D-ABYA) απογειώθηκε από τη Φρανκφούρτη, με αριθμό πτήσης LH9988, και έκανε στάσεις στην Κολωνία, το Ντίσελντορφ, τη Βρέμη, το Αμβούργο, το Ανόβερο, το Βερολίνο, τη Δρέσδη, το Μόναχο και τέλος στη Στουτγάρδη απ’ όπου κι επέστρεψε πίσω στη Φρανκφούρτη γύρω στις 5 μ.μ. Όλες οι πτήσεις ήταν με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα και αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 μέσω του myclimate.

ADVERTISING

Το δε Airbus A321 (αριθμός νηολογίου: D-AISP), έκανε επίσης ένα ταξίδι μετ' επιστροφής - στο πλαίσιο των κανονικά προγραμματισμένων δρομολογίων του. Ειδικότερα, πέταξε από το Μόναχο με προορισμό το αεροδρόμιο Μαλπένσα στο Μιλάνο και πίσω, στη συνέχεια αναχώρησε για το αεροδρόμιο Σαρλ Ντε Γκωλ στο Παρίσι και επέστρεψε στο Μόναχο, όπου επιβιβάστηκαν οι τελευταίοι επιβάτες με προορισμό τη Φρανκφούρτη – τον τελικό σταθμό της ημέρας.