Η επιστροφή του Survivor αποτέλεσε ένα τηλεοπτικό γεγονός που προκάλεσε χωρίς αμφιβολία κραδασμούς στον ανταγωνισμό. Μετά την πρώτη σεζόν, όταν και το reality επιβίωσης σημείωνε ποσοστά τηλεθέασης που άγγιζαν το 50% και το 60%, αρκετοί υπέθεσαν πως η επανάληψη της επιτυχίας θα ήταν μονόδρομος. Ωστόσο, το Master Chef 2, αλλά και η επιλογή του Alpha να επενδύσει σε ελληνικές σειρές αποδείχτηκαν δυνατό χαρτί, ικανό να ανακόψει την επέλαση του Survivor.

Για την ακρίβεια, παρατηρείται το φαινόμενο, όσο προβάλλεται το Master Chef, αλλά και η κωμική σειρά "Το Σόι σου", το Survivor να παραμένει τρίτο στην κατάταξη στα νεανικά κοινά, τις ηλικίες δηλαδή 18-54 ετών. Το reality του ΣΚΑΙ "παίρνει ανάσα" μετά τις 22.30, όταν και ανεβάζει "στροφές". Οι επιδόσεις μάλιστα στα τέταρτα τηλεθέασης κοντά στις 12 τα μεσάνυχτα, είναι που ανεβάζουν το μέσο όρο της εκπομπής.

Συγκεκριμένα, στις ώρες μεταξύ 21.00 και 22.30 το Master Chef σημείωσε ποσοστό 23,4%, ακολουθούμενο από τη σειρά του Alpha "Το Σόι σου" με ποσοστό 21,6%. Στην τρίτη θέση στο κοινό 15-54, το Survivor που ως τις 22.30 κατέγραφε τηλεθέαση 21,1%. Το δε κομμάτι του Survivor Highlights, που δείχνει τα καλύτερα στιγμιότυπα της περασμένης ημέρας έκλεινε ακόμη χαμηλότερα στο 16,7%.

ADVERTISING

Το Survivor ανεβάζει ποσοστά στη συνέχεια για να κλείσει στο σύνολο της ημέρας με 26,1% στο σύνολο και 32,3% στα νεανικά κοινά. Απέναντι, η δραματική σειρά "Τατουάζ" κρατά το φανατικό της κοινό με ποσοστό 22,1% στο σύνολο και 23,1% στις ηλικίες 15-54. Σταθερό στην τηλεθέαση και το τουρκικό σίριαλ Anne, από τον ΑΝΤ1, που κατέγραψε 19,5% στο σύνολο και 17,4% στο νεανικό κοινό.